__birafitap__ evet bişey olmadı çok şükür canım doktorum besler aksine demişti adetim yanlış hatırlamıyorsam baya geçti en azından bahsedeyim 15 20 gün garanti gecmistir test ne zaman yaptım hatirlaniyorum ama doktora adetim gecikti test negatif çıktı diye adet olamiyor diye gitmiştim o da dediğim gibi hem alttan baktı hem karnımdan baktı gebelik yok dedi adet getirici hap verdi bunu iç 15 gün içersinde adet olursun olunca gel olmazsan da haber ver demişti ben doktor yok dedi diye inandım koskoca profesör baktı hamile değilim kesin acaba erken menepoza mi girdim diye korkmuştum annem ısrarla hamilesin sen demişti anne doktor baktı hem alltan hem karnımdan adam yok dedi doktor bilmez mi hiç diye cikismistim aradan 20 güne yakın bı sure geçti adetim hala yok bı gün baş agrisyila sağlık ocağına gittim dediler test yapalim falan hayır gerek yok doktora gittim o baktı yok dedi dedim orda ki de ağrı kesicu verdi aklıma doktorumu arıyim diye geldi aradim.dedim benim halim bitti üstüne 20 gün falan geçti hala adetim gelmedi dedim o da hemen gel gebelik vardir dedi ben nasıl olur siz yok dediniz dedim gittim bı yattım ultrasona tam 8 haftalık olmuş tam adetine çok yakın zamanda hamile kalmışin dedi bana doktor geç döllenme olmuş dedi 5 sene geçti uzerinden ikinci kızıma hamile olduğumu öğrenme şeklim böyleydi Rabbim size de nasip etsin insallaaahhhhh 🤲🤲canı gönülden dua ediyorum Rabbim inşallah en hayırlı zamanda sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin en güzel haberleri birlikte alalım inşallah🤲🤲