zmrtcskn Kızlar 15.haftadan beri hissediyorum bazen güzel oynuyo bazen 2 gün oynamıyo korkuyorum şuan yine dün tüm gün hiç hissedemedim nasıl hiisedicem ? Biraz tedirgin oluyorum hissetmeyince
Sermec zmrtcskn ben 17 de hissetmeye başladım ama 1 kere ve saniyelik oluyordu ve 1 hafta hissetmiyordum 22 lerde bıle 2 gun hissetmiyordum bebek hareketi 25 Ten sonra düzenli olur su an her dakıka hatta her gün hareket hissetmeniz imkansız
Asumann zmrtcskn bende 17. Haftamdaym bende 15 den beri seyirmeler halinde hissediyorum ama hergün olmuyor tabiki. Bazen bende hissetmediğim günler oluyor. Ama sırtüstü yatınca daha kolay hissedersin çikolata falan ye☺️
Afratatli Haftada hissetmeniz bile ilginç bence ben 20 21. Haftada hissetmeye basladim ilk defa duydum
Damla123- Afratatli ya bende 16. Haftadayım 😞 böyle postlar görünce tuhaf oluyorum gerçekten hissetmiyorum
Duamucizem Afratatli 18+4tik yok bende süt içtim saga sola döndüm sirt üstü yattim bi saattir bekliyorum yok erkek hissedenleri görünce canım sıkılıyor 😏
Pnarrr Damla123- bende hissetmiyorum gayet normal canım korkma 15. Hafta hissedilmesi çok garip daha zamanı var bizim üzülme
zmrtcskn Damla123- kız benim 2. O yüzden hissediyorum. Biraz erken hissetmemek daha iyi aslında vallah çünkü bu zamanlar düzenli olmuyor bir kere hissedince hep hissetmek istiyorsun ama o düzen olmayınca stres yapıyon işte
Gul-08 Damla123- ilk bebeğimi 19. Haftada hissetmiştim ikinciler daha erken hissedilir diyorlar ama henüz hissetmiyorum 15. haftadayım, doktor bi kaç haftaya hissedersin panik yapma dedi.
zmrtcskn Duamucizem ilk gebeliği bende 20 de hissettim canım bu 2. Daha erken hissediliyo öyleki hamile kaldığın ay bile anlıyorsunuz bi değişiklik var çekilme var🙈
zmrtcskn Asumann ben 12 den beri seyirme hissediyorum kimse inanmıyor 🙈 2.hamileliğim 15 ten beri net hissediyorum
Asumann zmrtcskn 12 biraz erken bi hafta. Ama bende bi kere o haftalarda da hapşırdığımda bişey oynamış gibi oldum şimdiki gibi. Acaba bebekmiydi diye tereddütteym ama şimdi ayırt edebiliyorum. Bağırsak hareketleri karının içinde geziyormuş gibi oluyor ve çok farklı