Full Haftada dogum izni baslarsa ve diyelimki 36. Haftada erken dogum olursa dogum oncesi sekiz haftalik iznin 4 haftalik kismi dogum sonrasina aktarilamiyor diye birsey duydum. Dogru mu?
duygusm Full Öyle bir uygulama varmış evet ama daha dün araştırdım, benim çalıştığım yer sonrasına ekliyormuş. İşyerindeki uygulamalarını da sormak lazım.
Full Deletedmom3 napmam lazim peki. Cunku erken dogum risim var su an raporluyum pazartesiden itibaren 32. Haftaya gircem ve doktor dogum iznini baslatacak. Acaba rapor alsam bir dort hafta kadar daha?
Fdm Full ben erken doğum olsun olmasın 16 haftalık yasal iznimizi kullanıyoruz diye biliyorum. Bu durumda aktarılması gerekir.
YDE Full 32 den itibaren 16 hafta doğum izniniz var. Ne zaman doğum yaptığınız değil de izne başladığınız tarih baz alınır. 36 da doğum yaptığınızda da 4 haftanız sonraya aktarılır. Ben 37 de ayrıldım bu haftadan itibaren 16 hafta doğum iznim var. Bu şekilde hesaplayın yani. Birde kurum insiyatifinde değil sgk hesaplama yapıyor direk zaten
mommyissues YDE 16 hafta değil de 13 hafta var şuan aktarabileceğiniz. 32-37 hafta arası 5 haftaya çalışma izni veriliyo ama 37. Haftadan sonra isteseniz de çalışamıyosunuz dolayısıyla öncesinde verilen 8 haftalık iznin 3 haftasını kullanmış oluyosunuz doğumunuz 40. Haftada olursa
Deletedmom3 Full malesef yapilacak birsey yok 32 de dogum iznine cikip dogumu bekliceksiniz. Dogumdan sonra da 8 hafta izin hakkiniz olacak
Full Nazege iste ben alamiyorum artik calisabilir raporu. Plasenta previadan dolayi kanamayla hastaneye kaldirildim. Artik calismicaksin dedi
_Mrv_ Full 32. Haftadan sonra doğumun ne zaman olduğuna bakılmaksızın toplam 16 hafta doğum izniniz var, ekstra bir şey yapmanıza da gerek yok siz sadece doğum iznine ayrılacaksınız. sonrasında eğer isterseniz şirket 6 ay ücretsiz izin vermek zorunda.
YDE mommyissues aynı şeyden bahsediyoruz. 37 den itibaren 16 hafta sayıyorsunuz yani 40 da doğurduğunuzda da 13 hafta 41 de doğurdunuzda 12 hafta kalıyor aynı hesap. Benim dediğimde yanlış birşey yok yani.
Smraozn12 Full bugün aldm dogum raporu dogum oldugu gün tekrar gidip rapor alınacakmş öle dedi hast. Rapor yazan bayan