Prensesim2018 Adetten kac gun once ogrendiniz ve ne belirtileriniz oldu lutfen yardimci olun benim bugunle birlikte 5 gubum kaldi artik cok duusnmekten umutlanmak istemiyorum ama inslalah vardir nerden bilecek olup olmadigini
NurseB Prensesim2018 adete 4 gün kala idrarda öğrendim silik çıktı hemen kanda baktırdım 190 çıktı :) belirtim olmadı ama benim hiç adet öncesi karım ağrılarım olurdu onlar olmamıştı sadece :)
Prensesim2018 NurseB af kafayi iyecem gercekten surekli belirti ariyorum kendimde ama akintim var sari bazen ve halsizlik var dun bir anda uyuya kaldim kendimden gectim sirt agrim oluyor idrar rengi koyu koku hassasiyetim artti gibi ama goguslwrim hic bir skilde sizlamiyor analamdim bir sey
ilkhamile Prensesim2018 stres etmeyin ettikçe daha geç hamile kalırsınız akışına bırakın. Benim adetime 2 hafta kala göğüslerim çok aşırı hassaslaşıp ağrımaya başlamıştı ve ara ara adet sancısı gibi ağrılarımda oluyordu. Adetime 5 gün kala çok wc gitmeye başladım ve sabahları hafif bulantılarım oluyordu. Halsizlikte vardı tabi. Yalnız şöyle birşeyde var kişiden kişiye değişir bu belirtiler. Kimisi hiç bişey yaşamaz bile
yefeninannesi Nefes nefese kalıyordum iş yaparken merdiven çıkarken kan basıncı yükseliyor ya ondan sanırım
annee27 5 gun kala ogrendim test yaptim erken gebrlik bi ise yaramadi 5 liraliktan aldim bikac tane 🤣 sonra yaptm bisi cikmadi cope attim esim kiziyodu umutlandirma kendini die sonra copten cikarip gene baktim hayalet gbi bi cizgi ısıkta zar zor gorunuyor bide 2 saat sonra cikmis buharlasma ddm. Umidim yok ama sonra ertesi gun gene yaptim 1 saat sonra genr hayalet cok zor umutlandm ikidir de buharlasma cikmaz ddm 2 gun daha bekledim kan verdm cikti teste almis gene kan sonucu cikmadan teste daha koyu cikti anladm o an pozitf sonuc olacagini 😊🙏
KdryFth annee27 aynı durum şuan bende oyle uzun bir zaman sonra baktım net kırmızı çizgi vardı acaba mı
annee27 KdryFth valla canim net cizgi bile olmadigi halde acaba mi ddm rabbim buyuk insallah oyledir 🙏😊
Sldalpay Prensesim2018 çok uyku hali vardı çalışırken yemekten döndüğümde masadan kaldıramıyodum başımı , bide yemekler kokuyo gibi geliyordu içimi bayıyordu , ama en çok uyku dan anladım 3-4 gün sürekli uyku halinde olduğum için bi sabah ilk idrarla çubuk test yaptım ikisinde belirgin çıktı
Ebrukrtkn Aslında adetle erken gebelik belirtileri aynı. O yüzden insan ufacık şeyi hamileliğe yoruyor, olmayınca da üzülüyor. Kafanızı dağıtmaya çalışın, bir şeylerle meşgul olun derim.