18+3 Haftamdayım ikili testim falan temiz çıkmıştı ve ultrasonda bebeğimin cinsiyetini öğrenecem diye mutluluktan havalara uçarken kalbinde sıkıntı olduğunu öğrendim. Pulmoner stenoz damar darlığı. Doğumdan sonra çaresi varmış fakat 3 doktorda amniyosentez yaptırmamı bunu tetikleyen bi kromozom eksikliği var mı yok mu bunu öğrenmeleri gerektiğini söylediler. Dün amniyosentez oldum. 3 hafta sürüyormuş sonuç çıkması o kadar kötüyüm ki Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🙏🙏