Melis245_ Merhaba. Bu gun 36 haftaya geçtik, ama karnım çok küçük 63le hamıle kaldım kılom 75 wuan,doktorum normal dıyo ölçüsünü ama ben yine merak edıyorum benım karnım top gıbı yumru çok küçük ya 🙁😕😕
Yrnkrm Melis245_ valla ben 17 hafta oldum sanki doğuracak gibi karnım çıktı. Eskilerin değimi ile tabi ne kadar doğru bilemicem ama iç karın geniş derler karnı kçük olana. Benim dar heralde 9 aylık gibiyim.
setenay-92 Melis245_ kişiden kişiye değişiyor canım dert etme. Bi tanıdığım 68 kılo 25 haftalık karnı hıc yok suan benim 20 haftalık sanki 6-7 aylık gibi top gibi çıkık.
Melis245_ Kuboos_00 kilosunu oyrene bildinizmi? Ben rusyada yawiyorum burda 4 kes ultrason yapiyolar diye hala bilemedim sonuncu 34de gittigimdi
Kubuuu1 Melis245_ ben 37. Haftadayim dogurdun mu diyolar 😂😂 bebeğin pozisyonundan toplanıyor sanırım ☺️
Nihal1991 Melis245_ 57 ile kaldım 75 oldum bende senle aynıyım geçende saglık ocagına gittim enfeksiyon var diye aile hakimim yoktu ilaç yazdırcaktım başka aile hekimine gittim kusura bakma ilaç yazamam dedi nasıl yazamassınız gebeyim dedim he gebeysen degişir diyo benimde anlaşılmıyor iç karnımız geniş
edaaydinm Bende 29 haftadayım ama karnım bana da küçük geliyo bence daha iyi bi durum büyük olmasından araştırdığıma göre iç karnın geniş
Melis245_ Normalde 63 kilo olsamda karnim hic zaman cikmadi yani kilo alsamda karina degilde kalcalara gitti, ordan anlawiliyor mu iç karnimin geniw olmasi?
Kuboos_00 Melis245_ genetik olabilir benimde iç karnım geniş bebeğin sağlıklıysa üzülcek bişey yok bunda bence takma kafanaa