merhabalar.. uygulamaya göre 5+6 haftalık gebeliğim. Dün doktora gittim kese görünmedi. Ama transvajinal bakılmadı. Daha sonra tekrar kan testi yaptık. O zaman 9 bin olduğunu öğrendik (ayın 23nde 4 binlerdeydi) poliklinik doktoru gitmişti acil kadın doğum dr’u baktı (transvajinal yaptı uzun uzun) ve bu değere göre kese görmemiz lazımdı dedi. 4-5 mm keseye benzer bir şey gördü ama emin olamadı . Cumartesi tekrar gelmemi istedi, dış gebelik de olabilir denildin:( (Bu arada 4-5 gündür devam eden az az lekelenmem vardı.) benzer bir durum yaşayanlar ?