Kızlar dün kontrolüm vardı sat a göre bugun 17. Haftama yeni girdim. Ama doktorun dediğine göre 17+3 şuan. Uygulamadaki satı geri almam gerekiyor mu ben hangisine göre hareket edecem. Arada çok az fark var biliyorum ama uygulamadaki bildirimlerine erken okumak için sabırsızlanıyorum 🌸🌸🌸🌸