Gmzeahr ben 35.haftada adet ağrısı gibi ağrıyla hastaneye gittim 2cm de açıklığım vardı.erken doğum riski var deyip hastaneye aldı doktorum. Ama şu an 37 haftalık oldum. Ara ara adet sancısı geliyor. Ama herhangi bir gelişme yok. Alıştım artık. :) zaten doğum sancısının daha farkli olduğunu söylüyorlar. Ama siz yine de içinizin rahat etmesi açısından bir muayene olun derim.