Kızlar benimde ilk gebeliğim 39+5 günlüğüz ama kızımın doğmaya niyeti yok gibi 😁 benim merak ettiğim şey sancılar, nişan, su dışında ishal olmak ve mide bulantısıda doğum belirtisi midir? Birkaç yerde okudum o yüzden merak ediyorum tecrübeli olanlar yaşayanlar cevap verirse memnun olurum 😇