Merhaba, her gün 2 fincan türk kahvesi içen biri olarak gebelik sonrası uyanmakta dinç kalmakta inanılmaz zorlanıyorum. 15 hafta olduk , 1 kez içtim şimdiye kadar.. ama öğretmenim ve derslerde dahi gözlerim kapanıyor.. 2 günde bir hakkımız var mı en azından? Kahvenin zararları nelerdir bebiş için bilginiz var mıı?