Zeynepp7 Hamileyken antbyotik kullandınız mı ? Boğaz enfeksiyonum için 1000 mg antbyotik verildi 3 aylık hamileyim
Faffabay Zeynepp7 36+3 haftalığım idrar yolu enfeksiyonundan dolayı kullanıyorum şu an içim rahat değil ama enfeksiyon daha riskli 🤷🏼♀️
Didemce Kullandık hemde 3 kutu enfeksiyon antibiyotikten zararlı sakın kullanmayı bırakma enfeksiyon yüzünden 12. Haftada suyum geldi benim allah korusun
Hlal Zeynepp7 benimde idrar enfeksiyon dan çok agrim vardı idrarim yapamıyodum ozaman kullanmsdm bi kactane fazla icmedm
Zeynepp7 Hlal ama özellikle bitirilmesi gerektiği söyleniyor yoksa vücut bağışıklılık kazanıyomuş ilaca direnci artıyomuş ilaca karşı onun dışında başlayıp bitirmemek çok zararlıymış
Selcen Zeynepp7 bende başladım idrar enfeksiyonu için hiç de tereddüt etmedi enfeksiyon daha tehlikeli
minicikbirmucize Zeynepp7 Rovamycıne 3 kullandım doktorum eğer kullanmazsam enfeksiyonun bebeğime geçeceğini söyledi 12 saatte 1 kullandım yani ilacın zararından çok enfeksiyonun zararının olacağını söyledi zarar hesaplaması yapıyor hekimler genelde