Hayirli olsun canim saglikla al kucagina. Bnde dusuk yapip hic korunmadom cok sukur kaldim biraz zorlu yollardan gectim yattim surekli yolu yariladim insallah saglikla gelsin. Doktoruna gitmekte acele et brn mesaj atmistim 10 gun sonra gelecegim hamileyim diye hemen gel dedi ve kan sulandirici ign3 baslatti. Tekrar sorun yasamayalik diye 😍😍😍