Anne18 Meraba kızlar, bugün kan verdim dua edin gebelik çıksın betam yüksek çıksın artık dua edin nolur sonuçumu pazartesi alıcakmışım. Acaba e nabıza düşer mi bugünden Saglık ocagında aldırdım kanımı
Recbey Anne18 hayırlı haberler inşallah güzel sonuç alırsın 🤲😊 Evet e nabizda çıkıyor benim çıkmıştı yani önceden görmüştüm beta hcg'yi👍
Saraalp Anne18 Allah gönlünüze göre versin , aynı gün çıkıyor sonuçlar, güzel haberler alırsınız umarım💐
Esrayusuf Anne18 canım inş vardır ama hemşireden barkod no alsaydın Google'dan tetkiksorgulama.comdan bakardın akşam 8 de çıkıyor genelde sonuçlar yakınsa git iste bence hafta sonu geçmez Yoksa
Esrayusuf Anne18 evet ben hep öyle yapıyorum sonuç almaya gitmiyorum akşamında çıkıyor ertesi gün sonucumu doktora atıyorum öğlen olmadan bir git al barkod no kan gönderilmeden
Mstfaslhn1234 Anne18 inşallah mutlu haberler alırsın canım bizede haber vermeyi unutma bu cuma günü hürmetine Allahım gönlünden geçeni versin
Melike3777 Anne18 kuzum sağlıkocağı numara verıyor ve ınterneten bakılıyor akşama doğruda çıkmış olur sonucun genelde banada cuma gunlerı cıkmaz pazartesı anca cıkar dıyodu ebe akşam bazen gece bile sonuçlarımın çıktığı oluyordu kuzum
Melike3777 Anne18 bekle bekle kuzum genelde gırıyorlar geç vakıtte olsa arada bı bakarsın e nabıza sağlıkocağı pek sonuç düşürmüyor bende hep verdığı şifreyle bakıyorum bu arada inşallah hamilesindir kuzum bütün dualarım seninle ve Evlat sahibi olmak ıstıyen herkese Rabbim en hayırlı günde nasip etsin 🤲