hilalyavuz rica ederim ne demek ya evet herkes beğeniyor birde ben hep şeyi dusundum kiraciyim bir odam yok bebek odası yapacak evi degistircem o zamana kadar hem beşik olarak kullanabileyim hem de büyüyünce de yatsın e 3-4 yaşına kadar da yatabilecek odasına geçince diye bunu düşündüm. Hem güzel hem uygun hem kullanışlı 🤗 hadi bakalım inşallah sende memnun kalırsın