Kızlar merhaba. Anne yanı beşik alıcam nasıl bi şey almalıyım kararsız kaldım. Sepet beşikleri çok beğendim cibinlikli falan ama açılır özelliği olmadığı için kullanışlı olmaz mı yanımda yatırırsam? Açılır direk anne yanı olanlar daha mı iyi olur ilk 6 ay için?