bsra18- Kızlar yaklaşık 7 haftam kaldı sezaryen olucam doktor sütün geç gelebilir riske bırakma çantanı hazırlarken mutlaka anne memesiyle uyumlu biberon ve mama koy ki bebek sarılık olmasın dedi. İnternetten yaptığım bi kaç araştırma sonucu golden goat mamaya karar verdim kullandınız mı? Fikirleriniz nelerdir çok kararsızım 🍼 👶🏻
Erenimo bsra18- benimde normal dogum gözüküyor ama sarılik olmasin bebeğim diye benimde alasim var. Arastiriyorum bende. Yenidogan değil ama ıleriki aylar icin bu markayi eltim kullanmisti. Memenundu. Bekliyim bende burda
2cocukluhayatadogru 5,5 yaşındaki oğlum hem anne sütü hem de günde 2 defa golden goat mama aldı, mamadan çok memnundum, içeriği temiz, keçi sütlü olduğu için anne sütüne çok yakın👍🏻