Nisan ayında düşük yaptım mayıs ayında döngümü görüp tekrar gebe kalmışım haziranda öğrendik. Şu an 33. haftadayım Allah kısmet ederse doğumu bekliyoruz🤲🏼Sana tavsiyem kafana çok takmamak o zaman daha kolay hamile kalıyorsun Allah aratmasın sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏼