gzmuygn Fatma60_ Ben varım canım 1 hafta kadar ama ben şuan 19+5 im bebeğim tamamladı son adet tarihine göre şuanda ilerlemesi.Düzeliyor sonradan☺️
gzmuygn Fatma60_ Doktorun söylemedimi ayın kaçında başlatman gerektiğini yada şöyle söylim 20 haziran ama sen kaç haftaşık hamileysen ona göre hesap edicen 10 gün gerilik varsa 30 haziran dicen misal
SeherrG Fatma60_ bunu sen değil canım doktorun söyler sen kendince geç döllenme olup olmadığını bilemezsin doktoruna danış derim
gzmuygn Fatma60_ 1 hafta dediyse 27 haziran uygun olur 😬 Zaten kontrole gittiğinde orda diyor şu kadarlık diye her gittiğinde o zaman düzeltirsin tekrar
Fatma60_ SeherrG doktor dedi zaten ama zaman soylemedi bi hafta geri büyük ihtimal gec döllenme dedi n