znurKzlrs [bilinmeyen] annesi bebiş istemiyor demek ki 5. aydan sonra yediklerin plesanta yoluyla direk bebeğe gidiyor yani bebiş sevmemiş olabilir.meyveleri birde şöyle yemeyi dene mesela çilek ya çikolata sosuyla yada pudra şekeri üstüne serp daha lezzetli oluyor.
znurKzlrs [bilinmeyen] birde evde kendin en güzeli blendırda milkşhake hazırla muzlu, çikolatalı,çilekli neyli istersen tercih sana kalmış .
znurKzlrs Bütün hamile annişler hakkınızı helal edin lütfen canınızı çektirdiysem.vicdan yaptım şuan🤔🤔
Oglumunannesiyim [bilinmeyen] midede asit yapıyor olabilir. O yüzden bulantin oluyor olabilir. Üst üste değil de arayla yemeyi dene. Rahatsiz etmeyenleri yemeye devam edersin bende de ayni sorun olmustu. Suan elma cilekden baska meyve yiyemiyorum halbuki meyve aşığıyımdir gordukce icim gidiyor diger meyveleri 😕
ZeynepKara [bilinmeyen] mide bulantıların geçtikten sonra herşeye saldırıcaksın merak etme 😂😂 15 16. Haftalarda geçer büyük ihtimalle bulantın
znurKzlrs NNeslihaNN evet öyleymiş bana da doktorum dedi internetten bakabilirsinde çünkü o evrelerde bebeğin tat alma organları gelişiyormuş mesela sesini algılayabiliyor.geceyi ve gündüzü bile
znurKzlrs NNeslihaNN RABBİMİN ne güzel muziceleri var.ALLAH'IM bütün hamileleri bir avazda sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin.isteyen her anneninde kucağını boş bırakmasın...
znurKzlrs [bilinmeyen] 11 haftalık hamileymişsin normal mide bulantıların ben o dönemde inanın su bile icemiyordum. Lakır lakır su içmek nerdeyse hayaldi serumla beslediler hep hastanede. Eşim karşımda yemek yerken onun yemesinden istifra ediyordum o kadar yani anlayın 16 haftadan sonra bir anda bıçak gibi kesildi bulantılarım.o süreçe kadar ilaçla geldim.şuan midem çöp kutusu mübarek ne olsa yiyorum🤗🤗🤗
Melegimveben [bilinmeyen] bebiş meyve sevmiyor demekki🙈 hamile olmadan önce bayıla bayıla yediğim tavuk, patates kızartması veya eti hamileliğimden beri yiyemiyorum tiksindim canım