Merhaba anneler. Benim 2 gün önce akşama doğru kahverengi bi akintim oldu ondan sonra bi daha olmadı sabah doktora gittim bebekte kesede duruyo dedi bana prolutan depot iğne bide progestan hap verdi ıgneyi hemen dün sağlık ocağında vurdum ama dün akşam yemekten sonra tekrar kahverengi akinti gördüm zaten görür görmez progestani yuttum. Sizce bunun sebebi ne olabilir asiya rağmen yada ne bileyim asi etkisini gösteremedi mi daha o saate kadar