Merhaba kızlar ben 38 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı nstde ağrıların gözüküyor dedi doktor gün icinde sürekli yürüyorum merdiven çıkıyorum hurma yiyorum ama son iki gundur vajinamda ağrı hissediyorum doğumun yaklaştığının göstergesini?
Simdiden cevaplayanlara teşekkür ederim😇