Dilan08 Günaydın arkadaşlar 37 + 6 dayım ve 2 cm acilmam var ancak nişan gelmedi beyaz akıntı olmaya başladı sıvı halinde beyaz akıntı oluyor.Bu açıklıktan sonra doğum süresi uzun olur mu acaba heyecanlanmaya başladım 😱
Hlal Dilan08 benm de kaç haftadır bebiş dogumm kanalin da ve iki cm aclmam var 40+3 hala gelen giden yok her an geleblr dedi doktor glmzse suni verckler☺️
Bebisim_1208 Dilan08 dun gittim 3 4 cm açıklık var bebek kanalda yarın 5 olursa suni sanci veririm dedi 37 deyim bu arada
Dilan08 Hlal bana da bekle artık her dakika gelebilir dedi de bu açılmayı hizlandiricak bisey yok mu böyle çok diken üstü hemen gelsin 🙂
Hlal Dilan08 bana sguat,plates topunda otur kalk sağ sol yap dedi,sıcak dus ve merdiven in cik dedi canm,bide hurma ye 😌
Nurayemireymen Benimde bi bucuk haftadir 3 cm acilma var dune kadar sanci yokdu ama bugun yarim saatta bi belimde ve ksiklrimda agri oluo krnim tas gibi sert ce asagida baski oluo insallah sabaha dogururm 38 haftaligiz
Dilan08 Nurayemireymen inşallah durumunuzu söyleyin merak ederim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah
Mirazzzz_ Gunaydin 🙂 bende 38+2 hamileyim gecen gittigimde acilmissin iki cm dedi ay sonuna kadar dogurursun bebek baya bastiriomus dedi de halla birsey yok. Bekle bekle birsey geldigi yok sadece bi kac gundur karnim boyle varya tas tas insan rahatsiz oluyor
Zeyzey33 Bende 30+6 günlüğüm benım de 2 cm açıklığım var canım ama senin ki normal artık doğum zamanın gelmiş allahım sağ selim kucağına almayı nasıp Etsin. 🙏
kubrakama kizlar suni almayin tavsiye etmiyorum benim ilk dogumumda doktorumda hic onermedi suni sanci sonucunda bel agrisi sirt agrisi gibi agrilar kaliyormus ve suni sancinin yan etkilerini lutfen bir arastirin