Arifepl 37 numara giyinen ben son bir haftadır ayaklarım çok şişti ayakkabıyı zor giyiniyorum 36. 1 günlüğüm
Leylabyr Arifepl bende 36. Haftadayım şimdiye kadar boyle bi şikayetım olmamıstı ama benim de şuan ayaklarım çok şiş son haftalarda boyle olması normalmiş sanırım bol su iç ve yürümeye çalış