27 haftalik hamileyim bebegim bazen aşağı dogru vuruyo ve galiba baski yaptigi için tuvaletim geliyo tuvaletim az olsa bile o vurdugunda sıkışıkmış gibi hissediyorum bi kac gundur de sık idrara çıkıyorum bu haftalarda bu sekilde olmasi normal mi acaba sizinde boyle oluyormu cevap yazarsaniz sevinirim lütfen...