Akademisyenanne Buketzeyno pupp hastaligiyla mucadele ediyorum...tek arzum evladima sag salim kavusmak. 38+5 olduk bugun.
Ergul_00 Buketzeyno beklemek cok yorucu her sanciya aha başladık diip yerimize oturuyoruz erken doguranlara özenmeeye başladık galiba 😁
Hacercaner Buketzeyno 38+4 bekliyorum ikinci gebeligim ama hem sabırsızlanıyorum hemde heyecanlıyım 🙈🙈
Buketzeyno Belimden kasıklarıma vuran ağrım oluyo akıntı bazen koyu renkli bazen normal şekilde geliyo alt tarafımda aşırı baskı ve acı oluyo ama nts de ağrı çıkmıyo
Esmaaaaaa Buketzeyno al bendende o kadar bi sancıyı ben mi hissediyorum da bu nstde çıkmıyor diye delirip duruyordum bende
Mirayekrs Bizde 38deyiz artık gelsin diye bekliyorum 😔 insan görmediği bir canlıyı kokusunu duymadığı elini tutmadığı bi varlığı nasıl bu kadar arzular anlamıyorum bu da anneliğin kutsallığından sanırım
Buketzeyno Mirayekrs aynen öyle canım bende öyle sabırsızlanmaya başladım ki. Doğumu bile merak ediyorum 🙈
Esmaaaaaa Buketzeyno kasıklarımdan ve belimden vuruyor benimde ama meleğim aşağı bile inmemiş doğum pozisyonunda ama yukarıdaymış
Buketzeyno Esmaaaaaa annesi naz yapıyolar işte bizimkinin de gelmeye canı İstemiyo sanırım bende Doğum hikayemi paylaşmak istiyorum artık 🤩