Asyaminannesi Vitamin veya kan ilacı kullanmayan var mı? Ben içemiyorum.mide bulantısı çok yapıyor bebeğime bir zararı.olur mu??
Yoncaerim Asyaminannesi ben 13haftalık oldum ve sadece mide bulantı hapı kullanıyorum çünkü mide bulantım var bebeğimde gayet saglıklı