Nuraslanklc Dayak yemiş gibiyim her yerim ağrıyor yaa uyku yok rahat yatmak kalkmak ne unuttum tuvalete gidip gelmek artık yoruldum doğurmak istiyorum 😫😫
Filiznalbant Nuraslanklc ay o haftada bende öyleydim🤦♀️ yatıp kalkıp dua ediyodum doğurayım diye ama nerdeee sen misin doğurayım diye tutturan az daha bekle dedi heralde 40+2 de teşrif etti hanımefendi geldi 😂😂
Blackcloud Nuraslanklc Bende 36+6 haftalığım, sancıdan yatamadım bu saatte. 😕 Yinede her şeye rağmen elhamdülillah. 🙏🏻
Nuraslanklc Akademisyenanne mecbur sabredicez başka çare yok☹️Rabbim sağlıkla sıhhatle doğmalarını nasip etsin inşallah
Akademisyenanne Nuraslanklc amin🙏🏻bizim carsamba ya da persembe dogumumuz olcak kismetse, 38+5’iz🙏🏻 Hepsi saglikla gelsin
Nuraslanklc Akademisyenanne maşallah ne güzel Rabbim kolaylık versin inşallah bizim daha 36 haftalık 3 4 haftamız var😩
Akademisyenanne Nuraslanklc daha varmis sizin😊 bol bol yuruyus yapin. Kalsiyum ve magnezyum kullanmayi ihmal etmeyin. Agrilara cok iyi geliyor. Doktorunuza danisabilirsiniz.
Akademisyenanne Nuraslanklc hayir, hamileligimin basindan beri hic bulanti yasamadim ben. Arada midem yaniyor o kadar.
Nuraslanklc Filiznalbant bende 40. Haftaları görmekten korkuyorum😟yıl gibi geliyor haftalar ağrıdan ağlıcam artık
Filiznalbant Nuraslanklc ben ağlıyordum resmen gece uyku yok gündüz zaten uyuyamıyosun nefes alamıyosun bi yandan oturup kalkamıyosun bi yandan iyice ağırlaşıyosun bide milletin baskısı doğur artık diye 🤦♀️🤦♀️ psikolojim bozulmuştu
wita Filiznalbant benide gören doguramadınmı daha diyo daha 32. Haftamdayım nasıl bi kafadalar anlayamıyorum sanki isteyince çıkarip yerine yerleştiriyoz araba parcasi saniyolar sanirim 😂😂😂
Filiznalbant Nuraslanklc bilirim o halleri rabbim yardımcın olsun 🤲 inşallah tez vakitte alırsın kucağına. Birde nacizane tavsiyem duşa gir bol bol rahatlarsın sıcak su iyi geliyo rahatlarsın
Nuraslanklc Akademisyenanne bende 2 gündür başladı buda başlarda vardı 17. Haftada bitmişti tekrar başladık😕
Nuraslanklc Akademisyenanne kalsiyum yönünden zengin besleniyorum ama magnezyum önermişti onuda alamadım o zaman😟 şimdi kan değerlerim düşük çıktı doğum. Yapamazsın falan diye korkuttu doktor🙄mecbur bi onu kullanıyorum şimdi
Nuraslanklc bebiiimamm boynum dan ayaklarıma kadar her yerim ağrıyor ya uykusuz kalmayı saatte emzirmeyi istiyorum ben😅en azından şu ağrılar geçer biraz hafiflerim nefes alabilirim sırt üstü uzanabilirim🧐bunlar çok değerli şeyler😅
Akademisyenanne Nuraslanklc magnezyum agrilara iyi geliyor genelde. Kansizligi da ihmal etmeyin. Kan ilaci kullaniyorum. Doktor her an tam kan sayimi yaptiriyor.
Nuraslanklc Akademisyenanne evet şimdiye kadar kullanmadım da kızdı🙄bulantı yapıyor diye salladım biraz pekmez falan içmiştim onun yerine de fayda etmemiş 😅