Deletedmom0990 15+6 olduk halen doktor bulamadık ya çok üzülüyorum doğumu da emin ellerde yapmak istiyorum ilk hamileligim 😒 yardımcı olun lütfen özel uygun olursa olur devlet tıp fakültesi neresi olursa 🙄yazar mısınız 🙂
Meriwa Deletedmom0990 şehir hast gidebilirsiniz doğum yapanlar cok memnun ben randevu aldım daha gitmedim haber ederim ama
Deletedmom0990 Zeynepdefne23 hangi doktor canım esimde geçenlerde hata dedi ama doktor ismi de şart hastane iyi diye her doktor mükemmel olmuyor
Zeynepdefne23 Deletedmom0990 ilhami gül, hep ona randevu alyrm cok ilgili guler yüzlü, ne sorsan cevapliyor, en son 20 haftaliga kadar kabul ediyor bilgin olsun cnm
Meriwa Deletedmom0990 necati beyi önerdiler bende ona gidicem bi randevu aldım 2 hafta sonra gidince yine belirtirim memnun kalıp kalmadığımı
Zeynepdefne23 Deletedmom0990 evet etrafimda duyduklarimdan ötürü gataya gtmeye karar verdim. Memnun olan tanıdıklarım var
Bahar1803 Kesinlikle tavsiyem şehir hastanedi necati hançerlioğulları ben doğum yaptım 24 gün oldu doğuma tabiki girmiyor ama takipleri en iyi yapan doktor diyebilirim çok ilgili çok naif bi insan