mutluuannee ben devlette yapırdım ayrıntılıyı ama Allaahh nasıl sıra aldım😂 13. Haftada felandım git bi an önce al dedi muayne eden doktor sıra bulamazsın dedi gittim asistan hanıma durumu izah ettim buarada kesinlikle odaya giremezsin o dışarı çıkınca konuşacaksın kovuyo odaya girersen kapının önü zaten ana baba günü gibi dedi ki şimdi çok yoğun ben yazamam 12 gibi gel tam öğle arasına çıkmadan yazacak tamam dedim gittim eve 12de gittim meğerse bana randevu yazmayacakmış hangi ayda gelip randevu alacağımı yazacakmış ağustos sıcağında 2 kez gitmiş oldum bana 1eylül -5eylül arasında gitmem gerektiğini yazan bir kağıt verdi yolladı. 2 eylülde o minik kağıtla gittiğimde bana ekim başına randevumu oluşturdu sağolsun 😂 gerçekten şaka gibiydi normal kontroller için kolay sıra buluyordum ama bu testler vs zorlamıştj beni artık son haftalarım olduğu için özele gidiyorum orda yapıcam inş doğumu