2 li 3 lü tarama testleri ile ayrıntılı ultrason bambaşka şeyler. Onu yaptırdım buna gerek duymadım biraz mantıksız olmuş. Tarama testlerinde bebeğin genetik kromozomsal anormallik olasılığına bakılıyor bu ayrı şey. Detaylı ultrasonda ise iç ve dış organları inceleniyor bir sıkıntı var mı bakılıyor. İkisini de yaptırdım. Yaptırmanızı tavsiye ederim. Hiç değilse bir anormallik varsa müdehale şansı olabiliyor bebek ufakken.