Arkadaşlar peki bana yardımcı olur musunuz ☺16+3 günlük Dr. gittim bağdaş kurduğu için tam belli değil ama kıza benzettim dedi bi tane oğlum var hamilelik sürecim ve vücûd şeklim hiç benzemiyor BM’de ve büyüklerimizde kızdır diyor Dr. dedim ne zaman belli olur 100/100demem benzetmem kızdır ama doğum anına kadar ki doğumda bile açıp erkek mi diye baktığımız bebekler var pipileri çok küçük oluyor ayırt edemiyorsun ne zaman bebeğin pozisyonu uygun olursa o zaman derim sana dedi sizce kız mı yoksa değil midir