Misrakrks 14, 15, 16, haftalık anneler neredesiniz bakalım cinsiyetler belli mi. Kaç haftalık ta öğrendiniz. Ben 14 haftalıkta öğrendim kızım olucak inşallah. İsminde Kumsal sizin isimler bellimi hadi sohbette.❤️😊
rgurbuz Misrakrks merhaba ben 16+4 haftalığız 12 de öğrendim cinsiyeti erkeğe benziyor dedi 14 de yüzde yüz erkek dedi değişmezse tabi ismi Muhammed Ege olucak inşallah
Greyy90 Misrakrks şu an 16+4 . Haftadayız 13. Haftada öğrenmiştim prensesimi 😍 100% demişti doktorum , değişmedi 👧🏻
Elifdemir_ Misrakrks 15+2 yiz 12. haftada ogrendik cinsiyeti oglum olacak 💙 cok guzel bir duygu hizlica tekme adimlarina gecip hissetmrk istiyorum :)
sweethome1000 Misrakrks 14+6 YIZ BUGÜN =) 13+5 TE 2 DOKTRA GİTTİM KIZ DEDİLER İNŞALLAH DEĞİŞMEZ=) İSİM İPEK BEREN MİLA OLABİLİR AMA GÖNLMDEKİ İPEK =))))
Misrakrks Figen26 ay çok geçmiş olsun gerçekten hamilelikte hasta olmak çok zor geciyo o yüzden çok dikkat etmek lazim
Penaber Bugün itibariyle 16+0 olduk. Öğle kontrolüm var. Yeni ameliyat oldum. İnşallah bebişim sağlıklıdır. Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Cinsiyeti öğrenemedik daha
Misrakrks Penaber geçmiş olsun 16 haftalık ve göstermedi normalde böylelerine kız derler ama elli ayağı düzgün olsun sag saglim. Kucağına alırsın inşallah 🙏
Penaber Misrakrks sağol canım. Devlete görünüyordum normalde orda dr.lar söylemiyor. Bakalım özele gidecem bu sefer inşallah öğrenirim.
Misrakrks Penaber gerçekten devletler bu konuda hiç tercih etmiyorum ilk muaneye gittiğimde doktor resmen beni ayakta muane etti hiç bişey demeden kalka bilirsin iyi dedi ve ben şok oldum. Sinirlerim Bozuldu ve ben kısa kısa özele gittim ve iyiki gitmişim bebeğe bakar bakmaz karnımda nereye yerleştiğine kadar söyledi. Devletler gerçekten çok kötü bakıyor ilgi alaka sıfır bencede özele gitmeni tercih ederim. 🙏
Ozlemdmn 25+3 temyiz ben çok şükür rahat geçiriyorum cinsiyet belli değil ama erkek ise Albert kız ise nina olcak bakalım 💕
Semiha89 Misrakrks merhabalar ben 14+3 oldum ve bugun cinsiyetimizin kesin erkek oldugunu ögrendim. Oğlumun adı inşallah Berat olucak.