DilekBatman Merhaba B12 sınırın altında çıktığı için doktorum iğne verdi bir hafta hergün sonra hafta bir ve ayda bir şekilde devam edecek dedi kullananlar var mı acaba bebeğe bir zararı olur mu 😔😔
Tunti DilekBatman canım ben de demir iğnesine başlayacağım. Bunlar zaten bebişlerimize iyi gelsin diye🙂
Deniz14 Ben de haftada bir kullanıyorum doktor hap içemediğim için dodex yazdı hiç bir zararı yok dedi için rahat olsun