Evet kızlar hayırlısıyla 15 00 da doğuma alınıcam ve çok heyecanlıyım geçen yazdım kimse cevap vermedi umarım bugün yazan bolca olur ve motive olurum korku heyecan kavuşma hissi hepsi bir arada duygularım karmakarışık güzel yorumlarınızı bekliyorum 🙈🙏🏻🤲🏻