Gebzede oturuyorken medical park amanullah çağataya gittim. Hamile değildim servisit ve kist problemim vardı. Kendisinden allah razı olsun sayesinde düzeldi sağlığım, hamile kaldım. Çok ilgili ve bilgili biri, Gebze’de değiliz o yüzden mecburen başka doktora gidiyorum. Orada olsaydım tek tercihim Amanullah bey olurdu.