Furkanpervin Aman ya herşeyde
düşük olyr diyorlar bunu düşünüp psikolojini
bozmaa. Bende aşırı kusuyorum ilaç kullandıgıö halde faydası olmuyor kusarken kasıklarıma çyle bi baksı oluyor ki hemen düşük olabilir diyorlar onunda psikolojisi ile daha da
kötü hissediyo insan. ballı süt içebilirsin. Yada zencefil bal yapabilirsin.. Ilık su içmeye çalış portakal suyu iç bol bol c vitamini. Ve kış dönemi boğazlara kuruluk daha da artıyor buhar makinası alabilirsin hem tıkanıklığı engelliyor hemde boğaz kuruluğuna iyi geliyor .. Geçmiş olsun 🤗