11 haftalık hamileyim. Benim de sağ kasığımda ağrı ve rahimde baskı hissi var arada bıçak saplanıyor gibi bir his oluyor. Bugün doktora gittim bebek geliştikçe ve rahim büyüdükçe normal bu durum dedi. Ama bu ağrıları hafife almamak lazım ağrısı olan doktoruyla görüşsün bence