Tubacfc34 İğnemim 13 günü hafif silik çizgi çıktı iğne etkisi olabilirmi ve sol kasığıma sancı giriyor zaman zaman
May18 Tubacfc34 canım hafif cızgı ise vardır hamılelık bnm doktorum prof kadın 12.gun gel kanda bakıcaz var mı diye dedı sen 13.gün kesin cıkar benimde kasık agrım oluo Bicak gibi batar gibi boyle sanki adetim de ayaga kalkınca baya akıcak gıbı sacma bsey senın nasıl bı agrı oluo umarım pozitif olur da bana da moral olur 🌸🤰💙
aayseegul Tubacfc34 16.günü gördüğüm silik çizgi yanlıştı negatifmiş.ama çizgi bellydi çok silikte olsa.adet gününü beklemen en hayırlısı
Tubacfc34 Darkgod ayyy ne güzel bel ve kasık ağrısı var gögüslerimde hassasiyette beyaz akıntı koku hassasiyeti bende normal zamandada varda mide yanması bidr sürekli açım sanki 😁
Darkgod Tubacfc34 göğüs üstü damarlar dan anlamistom ben mavi mavi normal de hiç belli olmaz benim bugün tekrar test yapsa idin
Tubacfc34 Darkgod benimde sol gögüsüm damarları belirli bide uçları normalde küçüktür biraz büyük sanki bu aralar bide acıyo uçları yaptım test 14 gün gene hayalet bi çizgi çıktı
Darkgod Tubacfc34 atabiliyor San atsana benim de 14. Gün çıkan çizgi ile kan vermiştim değerim 17 çıkmıştı
Aysegl_ Tubacfc34 Aynilarini yasadim canim ve sukurler olsun suanda 8+2 hamileyim bende Klomen ve catlatma ignesi kullandim adetimi 3 gun gecince test verdim 500 küsurlarda cikmisti
May18 Dlktpl umarım gelmez canım yarın yap bnce idrar testi az bisey cıkarsa hemen kan ver 12.gın benım doktorum prof kadın yanı 12.gın gel kan ver dedi kesin cıkar yani
May18 Benım 7.gun oldu arada kasık agrım oluyor bazen sag bazen sol bazen hıc olmuo acaba ıgnleron hapları etkisi mi yoksa guzel seyler mı oluyor ıcerde daha cok erken ama gunler hemen gecse keske kasık agrısı sayılır mı belırtıden
Dlktpl May18 döllenme ıgneden 2 gun sonra olduysa 12 13.gun ıdrarda en erken cıkar kuzum benım bugun 10.gun daha ıkı gunum var sankı
Tubacfc34 May18 bugün 14 gün dün çok silik çıktı eşimin ısrarı ile kan verdim sonuç bekliyorum inşallah hepimiz olumlu sonuçlar alırız