Merhaba Anneler.ilk gebeliğim . 40+2 deyim. 0 açıklık.Herhangi bir belirti olmadığı için doktorum bugün yatış verdi. Yarın sabah suni sancı ile doğumu başlatacaktı.DünGece bel ağrısı ve kasılmalarım başladı. Gün içinde 1 saatte birdi. Şimdi 15 dk ya düştü. Nişanım da geldi. Sabah suni sancı verecekler sanırım ama benim sancılarım başladığı için gerek var mı suni sancıya sizce ve suni sancı verilince mi açıklık oluyor? Bir de bu nişandan ne kadar süre sonra doğum gerçekleşir? Tecrübeli anneler cevaplarsanız sevinirim