Hcr_krt Hanımlar ben 22+4 haftalığım merak ettiğim nts çekimi hangi ayda ve nden yapılır Bilgi verirseniz memnun olurum
Kbra1234 Hcr_krt hastaneden hastaneye değişiyor bazı hastaneler 36. Haftadan başlıyor bazıları ise 32
Tugbaztrk Hcr_krt benim sancım olmıstu 26 larda yaptık ilk. 31de yaptık birde. Genelde kaç olur bilmiyorum ama
asilkartal Bebeğin kalp atışlarına, sizin sancı sıklığınıza bakılıyor tamamen kontrol amaçlı.40 lar 50 ler orta derece, 80 lerden sonrası sıkıntı diye biliyorum. Amaç çıkan sancı sıklığını bakmak yani. Deneyimlediğim kadarıyla bu şekilde biliyorum ben.