ozleem61 25+3 günlük hamileyim sol tarafimda ara ara agri oluyo kramp gibide degil gibide tuhaf yani tarif edemiyorum bide karnimda sertlesme oluyo. Basiniza geldimi hic böle normalmi acaba ilk gebeligim
Cerenssn ozleem61 canım benimde ilk gebeliğim benim karnım gece gündüz kaya gibi herkes gaz sancısı diyor ama degil üstelik daha 8 haftalık hamileyim inan bende napacağımı şaştım.
ozleem61 Gglcee insallah öyledir canim bi kac saattir öyle ara ara agrinca bide sertlesme olunca tedirgin oldum