Kızlar bu tırnaklarıma neler oluyor hamilelik önce ellerim çok güzeldi sonra egzema başladı krem kullandm geçti şimdide tırnak etlerim çok kötüydü doktorum krem yazdı kullandım çok kötü kırılmaya başladı kırılmasın diye kat kat ojeler sürüyordum tam uzuyor muhteşem diyorken kırılıyor ve pskolojm bozuluyor bozuluyor şimdi yarıklar oluşmaya başladı tırnak etlerimde bende oje falan sildim kökünden kestim hepsini sizde nasıl yada kullandıgınız bişe varmı?