Merhaba kızlar 36 haftalık gebeyim bebeğimin kilosunun 3500 gr olduğunu öğrendim ve hala da kilo almaya devam edecek bebeğim. Doktorum sezaryen olur büyük ihtimal dedi iri bir bebek dedi ben normal doğum üzerine yoğunlaşmıştım oysaki. Kilolu bir bebeği olupta normal doğum yapan arkadaşlarımızın var mı tecrübeleri önerileri ???