selinnb siyah beyaz fotoğraf. Ama inanın önemli değil o. Zaten incelediği yerlerin fotoğrafını veriyor. Benim kendi doktorum da fotoğraf önemli değil o işin magazinsel boyutu. Önemli olan gerçektn nasıl incelediği dedi. Bende başta üzülmüştüm fotoğraf yok diye ama sonra önemli olmadığını anladım. Zaten ilerleyen aylarda kendi doktorum vereceğini söylemişti ama 32. Haftada olmamıza rağmen fotoğrafımız yok çünkü kızım hiç yüzünü göstermiyor;)