Ceydaackgz halime21 bende 9+3 deyim sabah karın ağrısı yaşıyorum gün içinde herşeyi yiyorum ama akşam olunca tiksinme başlıyor 😣 ve göbeğim baya belirgin şişti hiç kilo almadım ama. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻🐥
Misssimsek Annesininmucizesi- 8 ocak a randevu aldım ama vakit hiç geçmiyor. Ayda bir çağırdı doktor çok uzun değil mi valla geçmedi bir türlü 😂
Misssimsek Annesininmucizesi- ayyy eşimde öyle valla ama ben haftada bire razıyım 😂 sen ne zaman gideceksin kontrole
Hayraz Melekk55 10+4 ilk gunden göğüs ağrısı bel ağrısı mide bulantılarım gaz sorunu karın gerilmesi ve agrisi full devam.. birde ağız tadım.vardi iğrenç iki gündür geçti biraz tedirginim niye gecti diye normal mi bilemedim
Misssimsek Annesininmucizesi- valla bende dedim eşime geçen hafta bide başka doktora gidelim bi özel hastaneye diye ama razı edemedim. Gittiğimiz doktor devlette çok rahatlatıcı bir adam sağolsun bizde pimpirikliyiz aklımızı kurcalayacak hiç birşey söylemiyor eşimde çok sevdi o yüzden başka doktora gitmeye razı edemedim bekliyoruz 8 ocak ı dört gozle😆
Annesininmucizesi- Misssimsek ayy ben bugün kendi doktoruma gittim bana diyor ki benim dediğim tarihte niye gelmediniz 😅😅😅bende özledim hocam dayanamadım dedim çok güldü ve mecbur baktı 😂
Misssimsek Annesininmucizesi- ışte bişey der diye kendi doktoruma gidemedim mecbur bekliyorum 😣 çok şükür bebisin sağlıklı değil mi ikili test için falan bişey dedi mi sanırım ben gittiğimde yapılacak doktor demedi ama ebeler zamanı diyor
Annesininmucizesi- Misssimsek kuzum iki hafta sonraya insaAllah evet sende öyle olur allaha hamd olsun iyi şimdilik 🤗☺️
Merveocal Kızlar bende 9+6 gebeyim ama kese etrafında küçük bı kanama var hiç kusma vs belirti yaşamadım goguslerim hassasti şişti şuan ilk zamanki halini aldı bide daha önce bebeğimin kalp atışı durdu korkuyorum yardım edin normalmi goguslerimin inmesi falan
Annesininmucizesi- Merveocal canım göğüs zaten bi zaman sonra iniyor o normal burda bir çok kişide okudum benimde ilk başta çok ağrırdı artık ağrımıyor hamdolsun . Bir çok kişinin belirtiside olmuyor bununla kendini hiç üzme herbirimiz farklı bireyleriz belirtilerimiz de farklı hatta rahat hamilelik geçirecem diyip sevin 🥰 kanama alanı için de doktorun progestan vermiştir ağır kaldırma eğilme birşeylere uzanma bol bol yat dinlen güzel beslen Allah’ın izniyle o sana sımsıkı tutunacaktır😍rabbim hepimizin bebişini korusun
Rkalkan Uyku bozukluğu miğde bulantısı halsizlik , yemek içmek istememe . Hasta gibiyim . Ağzımdaki tat değişikliği . Umarım zamanla geçer 🙏🏼