Mrb ben de 11. Haftadayim. 8. Haftada kanamam olmustu düsük tehlikesi atlattim, cok sukur 4 gunde durdu kanama o surecte hep yattim. 1 hafta sonra normale döndü hersey. Simdi bulantilar kasık agrilari devam ediyor cok gaz sancisi oluyor. Baska bi sorunum yok cok sukur yemek yaparken fln zorlanmiyorum hic kokulardan dolayi. Gebeligin basindan beri 2 kilo almisim.