Evet sabah hastaneye geldim.Damar yolum açıldı akşamdan aç olduğum içim sanırım tansiyonum düştü ...Neyse serum taktılar kendime geldim doğum haneye indim ameliyat kıyafetlerini giydim sonda taktılar tam ameliyathaneye giricem tekrar tansiyonum düştü.Aldılar sedyeye içeride bi odaya aldılar büyük bir damar yolu açıp serumu bitirttiler ve müthiş ilgilendiler tüm personel anestezi uzmanı hepsi o kadar ilgiliydi ki anlatamam hepsinden Allah razı olsun.Neyse tansiyonum kendine geldi genel aneztezi istedim itiraz etmediler ameliyathaneye aldılar ve bütün morallerini verip uyuttular.Ameliyathanede tansiyonumu düzeltmeleri falan derken 2 saat geçmiş.Odama alındım bebeğimide çok güzel giydirip getirmişler.Odama geldiğimden beride tüm hepşireler doktorlar ne biliyim hastane personeli bile ilgili herşeyle.Özel hastanede değilim çanakkale lnin işçesi lapseki devlet hastanesindeyim.Üçüncü sezaryen hiç korktuğum gibi de olmadj çokta iyi geçti .Biras yürüdüm ama henüz gaz falan çıkaramadım .Sabaha kadar elimden geldiğince yürüyüp kendime gelmeyi planlıyorum.Bu arada bebeğim 3,950 doğmuş ama boyunu bilmiyorum henüz onuda doğum raporunda görürüm inşallah.Herkese iyi doğumlar