Sznarslan Tugbamm bebek kaburgalarına baskı yapıyor olabilir canım.büyüdükçe iç organları sıkıştırıyor çünkü. Gebelikte oluşan reflünün sebebi de bu.saç çıkıyor falan hikaye yani.Normal korkma.
Eliifyasinn Bende 29+ 6 dayım benm de aynı şekilde oramda çok ağrı oluyor bide ben genelde yerde oturduğum için üstüne baskı yapıyo ondan dolayı yani demem o ki oturuş şeklinle de alakalı olabilir