Valsss içilmez miiiii.günde iki tane diyor doktorlar.beni bıraksalar bir günde 6'lı olanı da bitircem.mide yanmam var çok iyi geliyor.gün içinde 2 tane tükettikten sonra mide yanmam ara ara devam edince de napim soğuk süt içiyorum.kalsiyum ,magnezyum açısından da faydalı.dolaptan asla eksik etmedim mide yanmam başladığından beri.